Prodlužujeme otevírací dobu v Holešovicích Po-Pá 9-19, So-Ne: 10-15. | K hodinkám nad 1990 Kč cestovní pouzdro jako dárek | Skladem máme +2500 hodinek.
100%
zákazníků doporučuje

Často kladené dotazy

Často kladené dotazyNěkteré otázky se opakují a tak se pokusíme na ně zde odpovědět. Pokud zde odpověď na vaši otázku nenajdete, neváhejte nás kontaktovat.

Posíláte hodinky do zahraničí?

Ano, hodinky zasíláme také do zahraničí. Na Slovensko posíláme často a doprava je zdarma. Rádi pošleme zboží i kamkoliv jinam po světě (Evropa, Amerika, Asie, Afrika). Před vytvořením objednávky nás kontaktujte pro více informací.

Kde si můžu hodinky prohlédnout nebo vyzkoušet?

Na našem eshopu se snažíme o co nejlepší prezentaci jednotlivých hodinek formou fotek a videí. Chápeme, že někdy to nestačí a je potřeba si hodinky vyzkoušet. Osobní prohlídka je možná v našich provozovnách v pražském Karlíně – ulice Vítkova 8, nebo v Holešovicích – ulice Dukelských hrdinů 3. Doporučujeme předem zavolat a ověřit, zda jsou hodinky na dané prodejně k dispozici. Po domluvě zajistíme svoz na vámi vybranou prodejnu.

Upravíte mi délku kovového náramku na nově zakoupených hodinkách?

Ano, v Helveti upravujeme délku kovového náramku zdarma, a to dokonce i na dálku při objednávce hodinek přes e-shop. Stačí v objednávce vyplnit obvod vašeho zápěstí (nejlépe měřený plochým měřítkem v místě, kde hodinky chcete nosit) a my náramek před odesláním upravíme na míru a zbylé články vám zašleme společně s hodinkami pro případ další změny.

Na vašich stránkách jsem viděl, že si je možné hodinky vyzvednout i v jiných městech, než v Praze. Mohu si je tam také prohlédnout?

Hodinky si můžete prohlédnout pouze v Praze. V ostatních městech máme výdejní místa zprostředkovaná společností Zásilkovna a Uloženka. Občas sice i tyto výdejny dovolují nahlédnout do balíčku, ale není to pravidlem. Pokud máte zájem o prohlídku hodinek a nemáte cestu do Prahy, tak nás kontaktujte a my se pokusíme něco vymyslet. Případně můžeme hodinky poslat na vaši adresu a nebudete-li spokojeni, můžete hodinky bez problému vrátit.

Jak dlouho vydrží u hodinek baterie?

Výdrž baterie se liší dle typu baterie a strojku. Standardní výdrž baterie v hodinkách je 2-3 roky (Casio má modely s až 10letou výdrží a solárně poháněné hodinky vydrží i mnohem více). U hodinek s nadstandardními funkcemi jako jsou stopky, nebo druhá časová zóna, se může výdrž baterie lišit dle četnosti používání těchto funkcí.

U nových hodinek mi baterie vydržela jenom půl roku. Čím to je?

Zcela výjimečně se může stát, že hodinky dostaly z výroby vadnou / slabší baterii. Je také možné, že jste zakoupil hodinky, které byly například 1-2 roky od data výroby (v akci nebo velmi málo prodejný kus). V obou případech ale stačí baterii vyměnit. My to pro vás zajistíme zdarma včetně tlakové zkoušky (v rámci záruky).

Kde si můžu vyměnit baterii, aby nedošlo ke ztrátě záruky?

Hodinky svěřte nám a my baterii vyměníme. Zajišťujeme i zkoušku voděodolnosti na 5 a 10 bar, na kterou vám vystavíme potvrzení. O záruku byste přišli pouze v případě, že by došlo k poškození hodinek neodbornou manipulací, nebo vložením špatné baterie.

Poskytujete také pozáruční servis hodinek?

Ano, jsme schopni dodat veškeré dostupné díly. O vaše hodinky se rádi postaráme i po záruční době. Základní servis zvládneme přímo u nás. Případně vás můžeme odkázat na naše servisní partnery.

Co když jsem ztratil záruční list?

Pokud se nám prokážete, že jste hodinky koupil u nás (najdeme vás v systému), tak vám rádi vypíšeme nový záruční list.

Lze u nabízených hodinek vyměnit řemínek za jiný?

Ano, lze. Pokud máte zájem o hodinky, ale rádi byste na nich měli řemínek z jiného modelu, tak nám napište a domluvíme se. Rádi pro zákazníky vytváříme individuální kombinace.

Zajišťujete gravírování hodinek (hodinky s věnováním)?

Ano, zajišťujeme. Hodinky s věnováním jsou skvělý dárek a upomínka! Hodinky je možné gravírovat na spodní straně (dýnko), na boku pouzdra nebo na sponě ocelového náramku. Ozvěte se nám, nebo nám nechte vzkaz v objednávce, možnosti gravírování s vámi domluvíme. Cena gravírování je 790 Kč. Na obrázku najdete ukázku gravury na 31mm pouzdru dámských hodinek.

Gravírování z Helveti na dámských hodinkách Citizen

Vodotěsnost 100m znamená, že se s hodinkami můžu potápět do hloubky 100 metrů?

  • Vodotěsnost 100M znamená, že hodinky vydrží tlak 10 atmosfér, který odpovídá tlaku sloupce vody v hloubce 100 metrů.
  • Hodinky s označením 100M (nikoliv 100M DIVERS) jsou dle naší zkušenosti vhodné ke koupání a šnorchlování do cca 20 metrů.
  • Pokud hledáte hodinky, které vydrží i hlubinné potápění a takové, o jejichž voděodolnost se nemusíte obávat ani při náročných vodních sportech, či profi aktivitách, tak doporučujeme hodinky s vodotěsností 200M a výše, nebo potápěčské hodinky s označením DIVER'S. Takové najdete v kategorii Potápěčské hodinky. Příkladem můžou být hodinky Wenger Sea Force.
  • Vše o vodotěsnosti hodinek najdete v článku na blogu: Hodinářská akademie: Voděodolnost hodinek přehledně. V holešovické prodejně také zajišťujeme tlakovou zkoušku v případě výměny baterie nebo otevření pouzdra.

Jak dlouho vydrží hodinky svítit ve tmě?

Záleží na použité technologii. Například švýcarská SuperLuminova vydrží nasvícená 3-5 hodin kdežto běžnější technologie mnohem méně. Seiko je svou kvalitní luminiscencí LumiBrite celosvětově známo a dosahuje skvělé svítivosti a délky svitu. Vítězem je ale jednoznačně značka Traser (potažmo Luminox), která používá technologii Trigalight a hodinky tak svítí nepřetržitě 15-25 let.

Sekundová ručička skáče po více sekundách najednou.

Strojek hodinek vám pouze dává najevo, že je slabá baterie. Jde o funkci EOL (end-of-life battery). Hodinky půjdou ještě nějakou dobu přesně, ale doporučujeme vám navštívit hodináře, který vám vymění baterii za novou. My to pro vás rádi zajistíme.

Co dělat, když se ručička stopek nevrátí do původní polohy?

Občas se stane, že se při vynulování stopek nevrátí jedna z ručiček do původní polohy. Jedná se o běžnou vlastnost hodinek s chronografem (může se stát pří dlouhém stopování, slabé baterii apod). Návod na nastavení ručiček do původní polohy najdete zde.

Sekundová ručička neskáče přesně na indexy - tzv. nelícuje.

Není důvod k panice a je to normální chování quartzových hodinek a jejich strojků. Více o této problematice píšeme v sekci Otázky a Odpovědi - Proč vteřinová ručička nelícuje s indexy.

Co dělat, když se hodinky mlží?

S prudkým poklesem teploty je možné lehké, krátké zamlžení bez tvoření vodních kapek (obvykle kolem středu sklíčka). Ve všech ostatních případech se jedná o důvod k vyhledání servisu. Hodinky budou podrobeny tlakové zkoušce. V případě, že neprojdou, tak se jedná o reklamaci. V opačném případě bylo zamlžení způsobeno nesprávným používáním hodinek (například manipulací s korunkou ve vodě) a oprava hodinek bude konzultována se zákazníkem.

Více o mlžení hodinek píšeme v sekci Otázky a Odpovědi na našem blogu.

Hodinky jsem našel jinde levněji. Je možné dostat slevu?

Některé značky trpí v ČR tzv. šedým dovozem. Jde pak o hodinky z pochybných zdrojů, různých kvalit a bez záruky (autorizovaný servis je nepřijímá). Ty se vyznačují nižší cenou. V minulosti se u těchto prodejců několikrát našly padělky. Nedoporučujeme je kupovat, ale pokud na ně narazíte, tak nám je pošlete a my se pokusíme Vám cenu snížit.

Prodáváte hodinky na splátky?

Ano, je možné u nás zakoupit hodinky na splátky. Více se dozvíte na stránce Hodinky na splátky.

Chtěl bych více kusů hodinek, dostanu slevu?

Individuálně se s Vámi rádi domluvíme na ceně při větším odběru hodinek. Lepší cena se pak odvíjí od konkrétní poptávky. Více najdete na stránce hromadná objednávka.

Jak to děláte, že jste tak skvělí?

To víte, snažíme se :) Přistupujeme k prodeji tak, jak bychom si to nejlépe představovali my sami v roli zákazníka.

Jak můžu hodinky zakoupené ve vašem e-shopu vrátit?

Hodinky je možné nepoškozené a nenošené vyměnit nebo vrátit v prodloužené lhůtě 90 dnů.

  1. Hodinky lze vrátit osobně na jedné z našich prodejen.
  2. Samozřejmostí je také možnost vrácení hodinek klasickou zásilkou. Doporučujeme hodinky dobře zabalit a zásilku pojistit.
  3. Nejjednodušší je to přes zpětnou zásilku v Zásilkovně:

- hodinky zabalte ideálně do původního obalu, aby dorazily nepoškozené,
- přidejte vratkový formulář (PDF ke stažení zde)
- zásilku odnese na jakékoliv podací místo Zásilkovny a obsluze nahlaste vratkový kód (identifikátor): 92194812

Máte jiný dotaz?

Napište nám nebo zavolejte my vám rádi odpovíme. Můžete také využít naši sekci Otázky a Odpovědi.



0 hodinky v porovnání Zobrazit

Nic nenalezeno