Často kladené dotazy

Často kladené dotazyNěkteré otázky se opakují a tak se pokusíme na ně zde odpovědět. Pokud zde odpověď na vaši otázku nenajdete, neváhejte nás kontaktovat.

  • Posíláte hodinky do zahraničí?
    Ano, hodinky zasíláme také do zahraničí. Před vytvořením objednávky nás kontaktujte pro více informací.
  • Kde si můžu hodinky prohlédnout nebo vyzkoušet?
    Na našem eshopu se snažíme o co nejlepší prezentaci jednotlivých hodinek formou fotek a videí. Chápeme, že někdy to nestačí a je potřeba si hodinky vyzkoušet. Osobní prohlídka je možná v naší provozovně v pražském Karlíně – ulice Vítkova 8. Doporučujeme předem zavolat a ověřit, zdali jsou hodinky skladem.
  • Na vašich stránkách jsem viděl, že si je možné hodinky vyzvednout i v jiných městech, než v Praze. Mohu si je tam také prohlédnout?
    Hodinky si můžete prohlédnout pouze v Praze. V ostatních městech máme výdejní místa zprostředkovaná společností Uloženka. Pokud máte zájem o prohlídku hodinek a nemáte cestu do Prahy, tak nás kontaktujte a my se pokusíme něco vymyslet. Případně můžeme hodinky poslat na vaši adresu a nebudete-li spokojen, můžete hodinky bez problému vrátit.
  • Jak dlouho vydrží u hodinek baterie?
    Výdrž baterie se liší dle typu baterie a strojku. Standartní výdrž baterie v hodinkách je 3-5 let. U hodinek s nadstandartními funkcemi jako jsou stopky, nebo druhá časová zóna, se může výdrž baterie lišit dle četnosti používání těchto funkcí.
  • Kde si můžu vyměnit baterii, aby nedošlo ke ztrátě záruky?
    Hodinky můžete svěřit nám a my baterii necháme vyměnit v autorizovaném servise, nebo můžete využít jakékoliv hodinářství, kde vám udělají výměnu baterie a následnou zkoušku vodotěsnosti. O záruku byste přišli pouze v případě, že by došlo k poškození hodinek neodbornou manipulací, nebo vložením špatné baterie.
  • Poskytujete také pozáruční servis hodinek?
    Ano, jsme schopni dodat veškeré dostupné díly. O vaše hodinky se rádi postaráme i po záruční době. Případně vás můžeme odkázat na naše servisní partnery.
  • Co když jsem ztratil záruční list?
    Pokud se nám prokážete, že jste hodinky koupil u nás, tak vám rádi vypíšeme nový záruční list.
  • Lze u nabízených hodinek vyměnit řemínek za jiný?
    Ano, lze. Pokud máte zájem o hodinky, ale rádi byste na nich měli řemínek z jiného modelu, tak nám napište a domluvíme se.
  • Zajišťujete gravírování hodinek?
    Ano, zajišťujeme. Gravírovat na hodinky lze: na spodní stranu hodinek (dýnko), na bok pouzdra hodinek nebo na sponu ocelového náramku. Ozvěte se nám a my s vámi domluvíme možnosti gravírování na vámi vybrané hodinky.
  • Vodotěsnost 100m znamená, že se s hodinkami můžu potápět do hloubky 100 metrů?
    Vodotěsnost 100m znamená, že hodinky vydrží tlak 10ti atmosfér, který odpovídá tlaku sloupce vody v hloubce 100 metrů. Pohybem ruky s hodinkami pod vodou se tlak různě mění. Hodinky s označením 100m jsou tedy vhodné ke koupání a šnorchlování do cca 20 metrů. Pokud hledáte hodinky, které vydrží i hlubinné potápění a nebudete o ně mít ve vodě strach, tak doporučujeme hodinky s vodotěsností 200m a výše. Najdete je v naší kategorii Potapěčské hodinky.Příkladem můžou být hodinky Wenger Sea Force.
  • Jak dlouho vydrží hodinky svítit ve tmě?
    Záleží na použité technologii. Například švýcarská SuperLuminova vydrží nasvícená 3-5 hodin kdežto běžnější technologie mnohem méně. Seiko je svou kvalitní luminiscencí také známo. Vítězem je ale jednoznačne značka Traser, která používá technologii Trigalight a hodinky tak svítí nepřetržitě 15 let.
  • Co dělat, když se ručička stopek nevrátí do původní polohy?
    Občas se stane, že se při vynulování stopek nevrátí jedna z ručiček do původní polohy. Jedná se o běžnou vlastnost hodinek s chronografem (může se stát pří dlouhém stopování, slabé baterce apod). Návod na nastavení ručiček do původní polohy najdete zde.
  • Co dělat, když se hodinky mlží?
    S prudkým poklesem teploty je možné lehké, krátké zamlžení bez tvoření vodních kapek. Ve všech ostatních případech se jedná o důvod k vyhledání servisu. Hodinky budou podrobeny tlakové zkoušce. V případě, že neprojdou, tak se jedná o reklamaci. V opačném případě bylo zamlžení způsobeno nesprávným používáním hodinek (například manipulací s korunkou ve vodě) a oprava hodinek bude konzultována se zákazníkem.
  • Hodinky jsem našel jinde levněji. Je možné dostat slevu?
    Některé značky trpí v ČR tzv. šedým dovozem. Jde pak o hodinky z pochybných zdrojů, různých kvalit a bez záruky (autorizovaný servis je nepřijímá). Ty se vyznačují nižší cenou. Nedoporučujeme je kupovat, ale pokud na ně narazíte, tak nám je pošlete a my se pokusíme Vám cenu snížit.
  • Prodáváte hodinky na splátky?
    Ano, je možné u nás zakoupit hodinky na splátky. Více se dozvíte na stránce Hodinky na splátky.
  • Chtěl bych více kusů hodinek, dostanu slevu?
    Individuálně se s Vámi rádi domluvíme na větším odběru hodinek. Více najdete na stránce hromadná objednávka.
  • Jak to děláte, že jste tak skvělí?
    To víte, snažíme se :) Přistupujeme k prodeji tak, jak bychom si to nejlépe představovali my sami v roli zákazníka.
Máte jiný dotaz? Napište nám nebo zavolejte my vám rádi odpovíme.
Potřebujete poradit?

+420 774 272 737

+420 774 744 763

info@helveti.cz