100%
zákazníků doporučuje

Reklamace

reklamace hodinekV případě, že hodinky nefungují, jak mají, tak nás neváhejte kontaktovat. My Vám poradíme, zdali se jedná o důvod k reklamaci.

Samotnou reklamaci je možné vyřídit dvojím způsobem. Buď můžete hodinky zanést do jedné z našich prodejen v Praze (prodejna Karlín, prodejna Holešovice) a my za Vás reklamaci vyřídíme, nebo můžete hodinky zaslat poštou na adresu autorizovaného servisu. Zde je výhodou, že reklamace bude vyřízena cca o týden dříve.

Adresy pro osobní doručení hodinek:

  • Helveti s.r.o., Vítkova 8, 186 00 Praha 8 – Karlín (detail prodejny)
  • Helveti s.r.o., Dukelských Hrdinů 3170 00 Praha 7 – Holešovice (detail prodejny)

Adresa autorizovaného servisu:
Na vyžádání Vám poskytnete adresy konkrétních značek a jejich kontakty.

K hodinkám stačí přibalit záruční list (knížečka přiložená v krabičce s hodinkami), dopis s popisem závady a kontaktní informace. Při zaslání hodinek poštou doporučujeme hodinky vhodně zabalit a balík pojistit.

Kontakt pro konzultaci reklamace:

Mobilní telefon: +420 774 272 737
E-mail: info@helveti.cz



0 hodinky v porovnání Zobrazit

Nic nenalezeno