Vánoční dárek k hodinkám zdarma.
Zobrazit akci

Reklamace

reklamace hodinekV případě, že hodinky nefungují, jak mají, tak nás neváhejte kontaktovat. My Vám poradíme, zdali se jedná o důvod k reklamaci.

Samotnou reklamaci je možné vyřídit dvojím způsobem. Buď můžete hodinky zanést do naší provozovny v Praze Karlíně a my za Vás reklamaci vyřídíme, nebo můžete hodinky zaslat poštou na adresu autorizovaného servisu. Zde je výhodou, že reklamace bude vyřízena cca o týden dříve.

Adresa pro osobní doručení hodinek:
Helveti s.r.o.
Vítkova 8
186 00 Praha 8 – Karlín
(více v kontaktech)

Adresa autorizovaného servisu:
Na vyžádání Vám poskytnete adresy konkrétních značek a jejich kontakty.

K hodinkám stačí přibalit záruční list (knížečka přiložená v krabičce s hodinkami), dopis s popisem závady a kontaktní informace. Při zaslání hodinek poštou doporučujeme hodinky vhodně zabalit a balík pojistit.

Kontakt pro konzultaci reklamace:
Mobilní telefon: +420 774 272 737
E-mail: info@helveti.cz

Potřebujete poradit?

+420 774 272 737

+420 774 744 763

info@helveti.cz