V případě, že hodinky nefungují, jak mají, tak nás neváhejte kontaktovat (telefonicky 252 252 309). My Vám poradíme, zdali se jedná o důvod k reklamaci.
Samotnou reklamaci je možné vyřídit dvojím způsobem. Buď můžete hodinky zanést do jedné z našich prodejen v Praze (prodejna Holešovice) a my za Vás reklamaci vyřídíme, nebo můžete hodinky zaslat poštou na adresu autorizovaného servisu. Zde je výhodou, že reklamace bude vyřízena cca o týden dříve.
Adresa autorizovaného servisu:
Na vyžádání Vám poskytnete adresy konkrétních značek a jejich kontakty.
K hodinkám stačí přibalit záruční list (knížečka přiložená v krabičce s hodinkami), dopis s popisem závady a kontaktní informace. Při zaslání hodinek poštou doporučujeme hodinky vhodně zabalit a balík pojistit.
Děkujeme za spolupráci
Pevná linka: +420 252 252 309
E-mail: reklamace@helveti.cz
Jiří Štencek
+420 252 252 306
Po-Čt 9-19
Pá 9-16
So 10-15
info@helveti.cz